Utilizarea site-ului securesoft.ro, a serviciilor oferite prin intermediul acestuia sau când suntem contactați prin formularul de contact, e-mail sau telefonic, vizitatorii ne încredințează informații personale.
Politica securesoft.ro este de a nu vinde sau închiria datele personale ale vizitatorilor săi.
Prin intermediul prezentului document, intitulat „Politica de confidențialitate” dorim să explicăm ce date stocăm, transmitem sau prelucrăm și pentru ce anume.
Politica de Confidențialitate se aplică tuturor vizitatorilor în relația pe care o au cu securesoft.ro.
Dorim să specificăm faptul că luăm în serios confidențialitatea, motiv pentru care facem tot posibilul să stocăm și să procesăm în siguranță și cu atenție informațiile care ne sunt transmise.
1. TERMENI
Termenii utilizați în Politica de Confidențialitate sunt cei prezentați în Termenii și Condițiile site-ului pe lângă care mai adăugăm:
GDPR (General Data Protection Regulation) reprezintă Regulamentul (UE) 679/2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE.
Persoană vizată este orice persoană ale cărui date sunt colectate, reținute sau procesate.
SEE reprezintă Spațiul Economic European.
Date cu caracter personal înseamnă orice informații privind o persoană fizică identificată sau identificabilă (persoana vizată).
Potrivit GDPR, orice Utilizator al site-ului este o Persoană vizată, adică este o persoană fizică identificată sau identificabilă. O persoană fizică identificabilă este o persoană care poate fi identificată, direct sau indirect, în special prin referire la un element de identificare, cum ar fi un nume, un număr de identificare, date de localizare, un identificator online, sau la unul sau mai multe elemente specifice, proprii identității sale fizice, fiziologice, genetice, psihice, economice, culturale sau sociale.
2. CINE SUNTEM
Site-ul securesoft.ro şi subdomeniile acestuia (denumit în continuare „Secure Soft”) este administrat de S.C. Secure Soft S.R.L. având următoarele date de identificare: Cod Unic de Înregistrare RO 23240126, înregistrată la Registrul Comerţului cu nr. J27/224/2008, cu sediul în Str. Vasile Conta, Nr. 4, Bl. O8, Ap. 20, Piatra Neamt, Neamt, România. E-mail: office@securesoft.ro.
Potrivit Legii nr. 677/2001 și al GDPR, Secure Soft este operator de date cu caracter personal.
3. CE INFORMAȚII COLECTĂM
Informațiile pe care Utilizatorul ni le furnizează în mod voluntar pentru a utiliza diverse servicii ale site-ului:
– În cadrul formularului de contact sau când ne contactezi prin e-mail: nume, prenume, adresa de e-mail și alte informații pe care ni le transmiți;
– În cadrul datelor de facturare: nume, prenume, adresa de reședință (folosite doar în scopul facturării), numarul de telefon.
Informații pe care le colectăm automat:
În timpul navigării pe site colectăm informații de natură tehnică despre vizita utilizatorului pe site. Aceste informații pot include adresa IP, sistemul de operare, browserul, activitatea de navigare și alte informații despre modul în care Utilizatorul a interacționat cu site-ul si traficul realizat de Utilizator prin site-ul nostru.
Putem colecta aceste informații prin folosirea tehnologiilor specifice( ex: web beacons, pixeli, ad tags, pixeli/tag-uri de JavaScript) pentru a recunoaște Utilizatorul. De asemennea dăm acces unor terți (exp: furnizorii de servicii) pentru a utiliza tehnologii similare pe site-ul nostru.
4. TEMEIUL LEGAL PENTRU PRELUCRARE
În privința datelor pe care ni le oferi voluntar (prin completarea acestora în formularele site-ului sau prin transmiterea lor prin e-mail), temeiul legal este de „prelucrarea este necesară pentru executarea unui contract la care persoana vizată este parte sau pentru a face demersuri la cererea persoanei vizate înainte de încheierea unui contract” (art. 6 alin. (1) lit. b din Regulamentul (UE) 679/2016).
Potrivit GDPR, consimțământul tău nu este cerut în situația în care prelucrarea este necesară pentru efectuarea de demersuri pentru încheierea unui contract, îndeplinirea unei obligații legale sau interesul legitim.
În privința datelor pe care le colectăm automat prin folosirea cookie-urilor sau a altor tehnologii similare, temeiul pentru prelucrare este consimțământul. Odată cu accesarea site-ului, îți dai în mod valabil consimțământul asupra prelucrării.
5. SCOPURILE COLECTĂRII ȘI PRELUCRĂRII DATELOR
Colectăm și prelucram datele utilizatorilor pentru următoarele scopuri:
– pentru oferirea de servicii pe internet (informare si vanzare online);
– pentru informare asupra stării comenzilor și serviciilor si produselor oferite;
– pentru a răspunde utilizatorilor la întrebări și solicitări;
– pentru a oferi și îmbunătății serviciile pe care le oferim;
– pentru a ne apăra împotriva atacurilor și abuzurilor cibernetice;
– pentru sigurarea securităţii şi integrităţii sistemelor;
– pentru a ne apăra în cazul unui litigiu;
– pentru oferirea de informații la cererea autorităţilor;
– pentru reclamă și publicitate;
– pentru marketing și promovare a produselor și serviciilor Secure Soft si ale partenerilor săi;
– pentru urmărire și monitorizare a vânzărilor și comportamentul consumatorului;
– pentru servicii de comunicaţii electronice;
– pentru cercetare de piață;
– pentru statistică.
6. CÂT TIMP STOCĂM DATELE
Stocăm datele cu caracter personal doar pe perioada necesară îndeplinirii scopurilor, dar nu mai mult de 10 ani de la ultima vizită pe site sau ultima interacțiune cu noi.
7. CUI TRANSMITEM DATELE UTILIZATORILOR
Nu vom dezvălui datele membrilor/clientilor către terţe părţi, pentru a fi utilizate în propriile scopuri de marketing sau comerciale ale acestora, fără consimţământul prealabil al clienţilor.
Informații despre Utilizatori sunt transmise către următoarele entităţi:
Procesatorul de plăţi online – punctual, când este necesar acest lucru pentru efectuarea unei plăți;
Altor terţi implicaţi in procesul de vânzare online (ex. 2checkout.com)
Toți furnizorii sunt selectați cu o grijă pentru a ne asigura că asigură o confidențialitate sporită datelor personale. Furnizorii au o capacitate limitată, sau nu o au deloc, de a utiliza informaţiile utilizatorilor în alte scopuri decât cel de a ne furniza serviciile contractate.
Stocarea și/sau procesarea datelor de către furnizorii de servicii se fac în conformitate cu Politicile de Confidențialitate ale acestora pe care utilizatorii le pot consulta pe site-urile furnizorilor.
Instanțe de judecată, parchete sau alte autorități publice atunci când există o cerere expresă din partea acestora și legea o impune;
Secure Soft poate furniza unor terţi informaţii de ordin general referitoare la vânzări, trafic în site precum şi alte informaţii, însă aceste informații vor fi transmise în scop statistic și nu vor conţine date cu caracter personal.
8. DREPTURILE UTILIZATORILOR
– Dreptul de retragere a consimțământului – Conform art. 7 din GDPR
– Dreptul de acces – Conform art. 15 din GDPR;
– Dreptul la rectificare – Conform art. 16 din GDPR;
– Dreptul la ștergerea datelor („dreptul de a fi uitat”) – Conform art. 17 din GDPR;
– Dreptul la restricționarea prelucrării – Conform art. 18 din GDPR;
– Dreptul la portabilitatea datelor – Conform art. 20 din GDPR;
– Dreptul la opoziție – Conform art. 21 din GDPR;
– Dreptul de a depune o plângere în fața unei autorități de supraveghere (https://ec.europa.eu/justice/article-29/structure/data-protection-authorities/index_en.htm);
– Dreptul de a nu face obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automată, inclusiv crearea de profiluri;
– Dreptul de a se adresa justiției.
9. EXERCITAREA DREPTURILOR
Secure Soft își rezervă dreptul de a ține un log cu toate preferințele utilizatorilor pe toată perioada de stocare a datelor acestora.
Pentru orice întrebări cu privire la prelucrarea datelor personale sau pentru exercitarea drepturilor legale în legătură cu datele pe care le deținem putem fi contactați prin formularul de contact (https://www.securesoft.ro/contact/) sau prin transmiterea unui e-mail la office@securesoft.ro.
Vom încerca să răspundem solicitărilor în termen de 30 de zile sau mai puțin. Cu toate acestea, termenul poate fi prelungit din motive specifice legate de complexitatea cererii;
În anumite situații, este posibil să nu putem oferi acces la unele sau la toate datele personale datorită unor dispozițiilor legale. În acest caz vom specifica motivul refuzului;
În unele cazuri, este posibil să nu putem identifica anumite date personale doar pe baza identificatorilor furnizați în cerere. În aceste cazuri nu vom putea da curs cererii decât dacă ni se vor furniza informații suplimentare care să permită identificarea.
10. RESTRICȚII DE VÂRSTĂ
Serviciile oferite și site-ul în sine sunt destinate utilizatorilor care au cel putin 16 ani.
Dacă orice persoană știe sau are motive să creadă că o persoană cu vârsta sub 16 ani ne-a transmis date personale o rugăm să ne contacteze.
11. SECURITATEA DATELOR
Pentru a asigura securitatea datelor Secure Soft utilizează proceduri avansate de securitate alături de politici aplicate salariaților și proceduri de lucru pentru a proteja datele cu caracter personal colectate conform prevederilor legale în vigoare.
O parte dintre acestea fiind:
– Interacțiunea dintre site și utilizatori, colectarea și transmiterea datelor se face pe conexiune SSL criptată;
– Folosim metode de criptare, pseudonimizare și anonimizare a datelor unde este necesar;
– Serverele sunt colocate în datacenter unde sunt protejate de acces fizic și la distanță limitat și monitorizat;
– Software-ul utilizat este actualizat și îmbunătățit permanent;
– Folosim sisteme de monitorizare, detecție și protecție împotriva vulnerabilităților, atacurilor, exploiturilor, etc;
– Accesul la date este limitat doar pentru personalul autorizat și doar pentru acțiunile necesare.
Echipa tehnică a Secure Soft depune toate eforturile, justificate comercial, pentru a proteja și procesa în condiții optime de securitate a datelor personale primite de la Utilizatori.
Cu toate acestea, în cazul puțin probabil în care va avea loc o breșă de securitate, vom anunța utilizatorii afectați (unde este cazul) și vom face toate demersurile necesare pentru a minimiza impactul asupra utilizatorilor.
12. MODIFICĂRI
Politica de confidențialitate poate fi actualizată în orice moment. În cazul modificărilor care au un impact major vom afișa o notificare în cadrul site-ului, în contul Membrului sau printr-o notificare trimisă pe e-mail (dacă Membrul a optat pentru acest lucru).
Toate modificarile devin valabile și intră în vigoare imediat după actualizare.
13. ACCEPTAREA POLITICII DE CONFIDENȚIALITATE
Prin utilizarea site-ului, a serviciilor oferite prin intermediul acestuia sau când suntem contactați, declarați că ați fost informați în mod adecvat asupra prelucrării datelor personale prin intermediul informațiilor specificate în prezenta „Politică de confidențialitate”.
14. LINK-URI UTILE
ANPC
Soluționarea online a litigiilor
Soluționarea alternativă a litigiilor